Teasedag


Det blev en kort skoldag för mig denna tisdag, har hål i 3timmar varje vecka.
Idag pallade jag inte att gå på fotbollsprofilen eftersom jag har match ikväll !
Jag och Ahlén åkte hem till mig vid lunch men drog lika snabbt, haha.
Ikväll har jag som sagt match och det måste bli en vinst idag ..
Vi möter Sala på hemmaplan, vi mötte dem på tidigare borta, torsk med 1-2.
På nåt sätt är vi så sjukt mycket bättre på hemmaplan, så vi får se hur det går (:

Imorn har jag & Älskling varit tillsammans i 19mån och förlovade i 7mån, wooow !

Nej nu ska jag ta och slänga i mig lite mat sen dra ner till min käre vän Tossa.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha ja sno det du :)
allt är bra med mig, hur äre sj? :)

2008-05-13 @ 16:36:31
URL: http://Fahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0