slita och släpa ..


Ännu en dag avklarad i skollivet fyllt med prov och uppgifter.
Jag tror att det blev mer gjort idag än på flera månader, haha !
Blev fan riktigt sliten, höll nästan på att somna på bussen på vägen hem,
men träffade på Lisa vid Rudbeck och sen Mia på bussen, så höll mig vaken ;P

Idag var det 19månader sen jag och älskling blev tillsammans ( :
Det finns ingen som är så underbar som du Emilie ..
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra
<3

Förresten, grattis till körkortet Bagge din jäkel ;D

image8

Kommentarer
Postat av: Malin

När har du den då ? :) Jag hade tänkt byta till hallsta kanske de är nåt superintensivt så man håller på under 2 helger, men jag vet inte. Är det bra där eller?

2008-05-14 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0