28maj 2008

Det skedde ett under igårkväll ..
En jag känner på vägverket ringde och sa att jag hade teoritid 09.30 idag !
Blev lagom stressad, tog fram boken och läste 250sidor på 4timmar !
Gick dit imorse, satt mig vid datorn, gjorde provet ..
Vågade knappt trycka på "rätta provet", det tog tid som fan !
MEN JAG BLEV GODKÄND :D
Känns så skönt att jag har det avklarat nu ..
Skulle fått vänta till Juli om jag inte klarade det idag :P
Nu är det bara uppkörning kvar :)

Nog om det, nu tar vi och berättar om resten av dagen, haha .
Var sjukt nåra i skolan idag, typ 10 pers kanske ..
Så jag och Nilsson drog ner i Aulan och kollade på utklädnadsshow (3orna).
Efter det drog vi ner på stan och kollade på resten av skolornas utklädnad !
Träffade älsklingen där nere :)

Sen efter skolan kände jag för att titta förbi min farmor en sväng !
Blev kvar i nästan 3timmar och fika mm ;P
Jag ska tydligen få hennes lägenhet sen om nåt år, haha !

Vet inte om det blir någon skola imorn .. förkyld och allergisk :/
Och förresten, grattis Andrés som fyller 18 idag ;) haha !


 

( Jag och Farmor, bild från förra sommarn )

image50

Kommentarer
Postat av: Lexie

tack :)

hehe okej :)

2008-05-28 @ 22:15:41
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: älskling<3

då kommer jag och bor med dig ;) HAHA
träffade zipastian och söönd på bussen och han sa att han var ledig idag :P så jag torr inte du har några lektioner idag :P ;D

2008-05-29 @ 09:33:03
Postat av: limpaan

tack, va ska du göra förnått dåå :)?

2008-05-30 @ 00:16:45
Postat av: Lina

söt bild=)

2008-06-02 @ 17:11:54
URL: http://evelinalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0