22maj 2008

Nu har det gått ett tag sen jag skrev, men har inte riktigt haft tid !

Börjar med 20maj, min födelsedag ( :
Jag fick 5tusen, rakapparat, tidning och godis .. rätt nöjd fan !
Släkten kommer på söndag och fikar lite.
På kvällen spelade jag match, torsk som vanligt .. mot Norrby.

21maj gjorde jag inge speciellt, plugga lite teori bara !
Men sen på kvällen var det ju CL final och Man Utd vinst ;P
Kollade på matchen hos Davve med Limbo och Bagge på storbild.

Idag har jag pluggat lite mer teori och nu ikväll tränat ..
Fan, sjukt nåra på träningarna, idag var vi bara 7pers !
På lördag har vi borta match mot Syrianska, får se hur det går, haha !

Träffa älskling imorn och mysa lite ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0