19maj 2008

Allting började som vanligt idag, jag gick upp i vanlig tid som jag brukar på mornarna, vid typ 07.15 .. sätter på mig ett par brallor, en t-shirt sen går jag ner och käkar frukost, efter det gör jag mig redo för bilåkning mot skolan. Jag kommer dit halv9 och möter Sangar vid parkeringen, så vi går tillsammans upp .. Vi börjar alltid 08.40 på måndagar och det brukar alltid vara nån uppe vid klassrummet vid sofforna vid halv, men nej inte idag ! Efter ett tag kom det nåra fler, så till slut var vi 6pers som satt och väntade på läraren .. efter en halvtimmes väntande pallar vi inte längre utan går och frågar om vi ska ha lektion, men nej, han har tydligen sagt till oss att vi ska vara lediga idag .. så det var bara att packa ihop sina saker och åka hem igen ! fan hade ju kunnat få sovit längre idag. Fast det var iofs bra att jag kom upp, för jag behöver plugga lite teori !

Snart ringer nog Tossa antar jag, sitter bara och väntar på att han ska bli klar :P

Tog lite kort på träningen igår (jag var inte med).
Gillar den här bilden på Bagge :D

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0