Nästa hållplats - Thailand

Jahaja, då var det bara 2timmar kvar tills vi ska lämna vårat kära hus!
Har inte packat klart än .. har ännu ingen ork till det faktiskt, så trött.
Älsklingen sov hos mig inatt, sista natten på 16 hela dagar :/

Nej men nu ska jag försöka blicka framåt och längta tills jag kommer fram!
Jag har lovat att vi ska höras av, så båda kommer att klara sig fint :)

11timmars flygresa väntar, sen 3timmar buss ..
Hotellet byggdes klart i januari 2008 så förhoppningsvis är det fräscht, haha.

Emilie, jag älskar dig av hela mitt hjärta, du kommer alltid att vara en del av mitt liv <3

image8

    

Kommentarer
Postat av: Älsklingen :)

jag älskar dig med älskling, du är den underbaraste i mitt liv

2008-03-04 @ 18:10:52
Postat av: söönd

ha det underbart :)

2008-03-04 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0