Fullbokad dag

Jaha vart ska man börja .. 
Älskling sov hos mig inatt eftersom vi hade 18mån dag igår :)
Åkte till skolan och sen som vanligt varje tisdag har jag hål från 11-14.30,
då åkte jag ner på stan och träffade söönd ;) (asundvaall.blogg.se) !
Först gick vi till bilskolan för att plugga lite, sem vidare till donken .. 
Det var länge sen man umgicks med den bruden !
Men ialla fall så åkte jag tillbaka till skolan och hade en lektion :/
När jag kom hem var det typ bara att käka sen iväg på träning ..
 
Nu orkar jag nästan inte vara uppe längre, blir tv (:

Kommentarer
Postat av: söönd

aaw, tack för att du nämde mig :) hihi, kan visa dig hur man gör länkar. om du inte vet alltså!? puss

2008-04-23 @ 20:27:22
URL: http://asundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0